Неділя, 19.05.2024, 01:13
Вітаю Вас Гість | RSS

Сайт Завгородньої Раїси Василівни

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Конспект уроку у 7 класі
04.03.2018, 13:37

Тема: Густина речовини

Мета уроку:

Навчальна.Формування поняття густини, як величини, що характеризує речовину; одиниць її вимірювання; формування вміння порівнювати густини різних речовин; формування навичок розрахунку густини, маси й об’єму тіла.

Розвивальна. Розвивати логічне мислення учнів; удосконалити вміння самостійно робити висновки із спостережуваних дослідів; показати учням практичну значущість набутих знань та розуміння важливості знань про густину для вирішення практичних задач.

Виховна. Виховувати культуру оформлення розрахункових задач.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: навчальна презентація, комп’ютер. Терези, тіла рівної маси та об’єму, тіла різної маси та об’єму, два яйця (свіже і несвіже), дві посудини з водою, склянка з солоною водою, ареометр.

"Людина не має крил і за відношенням ваги свого тіла до ваги м'язів вона у 72 рази слабша за птаха; людина майже у 800 разів важча за повітря... Але я думаю, що людина полетить, спираючись не на силу своїх мускулів, а на силу свого розуму".

(Микола Жуковський, видатний науковець, творець аеродинаміки)

Хід уроку

І.   ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

Вітаю всіх! Кожен урок для нас – це нові знання, несподіванки, відкриття. Сьогодні ми знову розширимо коло наших знань, які обов’язково стануть нам у пригоді, знадобляться у нашому повсякденному житті чи в майбутній професії.

ЕПІГРАФ – обговорення змісту та ідеї епіграфа уроку.

 Три шляхи ведуть до знань:

  • Шлях наслідування – найлегший;
  • Шлях дослідження – найцікавіший;
  • Шлях роздумів – найскладніший.

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1.  Наведіть приклади, які свідчать про те, що для зміни швидкості руху тіла потрібен час.

2. Що таке інерція?

3. Приблизно половина дорожньо-транспортних пригод відбувається з вини пішоходів. Які міркування ви навели б своїм товаришам, щоб переконати їх завжди дотримуватися правил дорожнього руху?

4. Дайте визначення інертності.

5. Маса: означення, позначення, одиниці вимірювання, прилад для вимірювання.

6. Як пов’язані відношення мас двох тіл, що взаємодіють з відношенням змін швидкостей їх рухів?

7. Згадайте про чищення килимів: вибиванням пилу та витрушуванням різкими змахами. На якій властивості тіл базуються ці два способи? Чим вони різняться з точки зору фізики?

8.  Що більше: кілограм заліза чи кілограм вати?

9. Як можна виміряти масу тіла?

Перевіримо роботу учнів: Вправа «Хто уважніший?» (завдання на картках – два учні виконують біля дошки, а потім із слайдів перевіряє клас)

  • Випишіть знайдені вами фізичні терміни:

(кожен термін - 1 бал, якщо дасть визначення терміну або обґрунтування - + ще 1 бал)

Прсмитоінерціяморттметрстбтшра

Прмттрваттпомасалтлонмцявполеримавпа

мсфкрепрнполюсрманітсінертністьядноррмрпавр

иьплакілограмвленняиелиошвидкістьуляричкипрограпао

боиоптикалтрнульватідтерезит

 

Кролеупромкитрддометрпаратвольтол

рнаотермаиграмтдалоштуинавашпарлит

нарасилавкхвилинапатпрнугаениенатомбо

лазпунбукнориречовинакотілондаціяромпаравтзерка

лотеплопечакедриоб’ємнпрстра

Інерція, маса, інертність, кілограм, швидкість, терези

метр, грам, хвилина, речовина, тіло, об’єм

Представлення і захист виконання експериментального завдання «Терези власноруч».

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА ВМІНЬ

  1. Як позначають об’єм? Як його знайти?
  2. Які одиниці вимірювання об’єму тіла в системі СІ?

3.  У чому полягає відмінність між речовиною і фізичним тілом?

5.  Яку властивість тіла характеризує маса?

6.  Як можна виміряти масу тіла?

(Завдання на картках)

  • Подайте в основних одиницях маси такі маси тіл:

а) 5,3 т=5300кг;      б) 0,25т=250кг;      в) 4700 г=4,7кг;            г) 150 г=0,15кг.

  • Подайте в грамах такі  маси тіл:

а) 5 кг 230 г=5230г;             б) 270 г 840 мг=270,84г;              в) 56 г 91 мг=56,091г.

 IV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ, МЕТИ УРОКУ  Створення проблемної ситуації.

Категорія: Мої файли | Додав: 1955raica
Переглядів: 184 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
uCoz